Monday, April 1, 2013

Drenusha në Fashion TV të Turqisë?

Drenusha Latifi
Është kthyer nga Turqia modelja e njohur, Drenusha Latifi, e cila ka qenë pjesë e një fushatës së një agjensie të modës, teksa pos tjerash ka konfirmuar se mund të bashkëpunojë me Fashion TV turk.
 Modelja thotë se ajo ka marrë ofertë nga drejtori i Fashion TV për një fushatë reklamuese dhe madje pohon se do të paguhet shumë mirë, kjo për shkak se jashtë vendit modelet vlerësohen më mirë.
“Jam mjaft e kënaqur me ftesën nga Enis Onat, i cili është edhe drejtori i ‘Fashion TV’ në Turqi. Me të njihemi që nga viti 2003 kur edhe kam përfaqësuar Kosovën në ‘Miss Evropa Junior’ në Turqi. Dhe tani oferta e Enisit ka të bëjë me një agjenci të modës atje, për të cilën ende nuk kam shkruar kontratën, mirëpo besoj se shumë shpejt do ta nënshkruaj”.
“Natyrisht se për t’u bërë pjesë e ndonjë agjencie të modës jashtë vendit paguhesh më mirë, mirëpo unë në pamundësi për të treguar shumën e të hollave mund të them se jam e kënaqur me këtë ofertë”, ka thënë Drenusha për Zëri. /Telegrafi/

No comments:

Post a Comment