Tuesday, March 26, 2013

Top 11 mbrojtësit më të shtrenjtë në histori


Top 11 mbrojtësit më të shtrenjtë në historialessandro_nesta

Mbrojtësi i Manchester United, Rio Ferdinand ka qënë padyshim blerja më e shtrenjtë në historinë e të gjitha kohërave përsa i përket mbrojtësve dhe pas 10 vitesh në “Old Trafford” mund të thuhet me plot bindje se ia ka vlejtur. Mbrojtësi anglez ka fituar 12 trofe në ishull gjatë këtyre viteve duke shtuar këtu edhe një trofe Champions League.
Pas tij vijnë dy mbrojtësit portugezë të Real Madrid: Coentrao dhe Pepe dhe pas tyre dy ish të mëdhenj të Serie A Alessandro Nesta dhe Lilian Thuram.
Më pas Top 10 plotësohet me emra të njohur si Dani Alves, Lescott, Carvalho, David Luiz apo Dmytro Chygrynskiy, i cili mund të quhet edhe dështmi më i madh. Ukrainasi u ble nga Shakhtar për shumën e 25 milionë eurove por nuk mundi asnmjëherë të tregojë vlerat e tij me fanellën e Barcelonës. /albeu.com/

No comments:

Post a Comment